Projektkód: ÁROP-1.2.9-2012-2012-0001

Az Ügyfélszolgálati élethelyzetek, eljárások kidolgozása projekt célja ezért egy olyan új megközelítésű ügyintéző/ügyfél-kiszolgálási rendszer kialakítása, amely alkalmas arra, hogy az állampolgárok leggyakrabban előforduló ügyeiket, ügycsoportjaikat élethelyzet köré csoportosítva gyorsan, hatékonyan intézhessék.

A projekt során felmért ügyfélszolgálati élethelyzetek és ennek alapján kidolgozott eljárások ismerete elengedhetetlen a kormányablakban dolgozó munkatársak ügyfélbarát, felkészült, hatékony, valóban az ügyfeleket szolgáló ügyintézéshez. Így az ügyfélszolgálatok munkájának fejlesztése szorosan kapcsolódik a kormány közigazgatás-fejlesztési törekvéseihez. Gyakori ügyfélszolgálati élethelyzeteket, eljárásokat tartalmazó tudásmenedzsment-szolgáltatást és tudásbázist hoznak létre, amelytől a kormányzati ügyfélszolgálatok, pl. a kormányablakok szolgáltatásainak további javítását várják.

A program hatékonyan segíti egyrészt az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak mindennapi munkavégzését, másrészt a jogkereső állampolgárok tájékozódását.

Támogatás összege: 500 millió Ft

 

Kapcsolódó anyagok

Sajtóközlemény - Szervezetfejlesztéssel és az ügyfélszolgálati munka fejlesztésével is készülnek a kormányhivatalokban a járási rendszerre - 2012. október 4.

Sajtóközlemény - Nemzetközi tapasztalatcsere az egyablakos ügyintézésért - 2013. február 26.

Az OECD-konferencia képei (2013. február 26.)
Az OECD-konferencia képei (2013. február 27.)